Konsten att banta ner tre månader till 20 kg

I morgon lämnar jag England och ger mig hemåt till Sverige igen. Håller precis på att packa ihop allt och städa upp i  mitt rum. Att få ner allt i en resväska som bara få väga 20 kg är inte det lättaste precis. Okej… jag har ett handbagage som inte har någon viktgräns, men det spelar inte så jättestor roll eftersom den är såpass liten. När jag åkte hit så var gränsen 23 kg på det incheckade bagaget. De där sista tre kilona gör STOR skillnad!!!! Har faktiskt varit tvungen att lämna efter mig lite saker.. men inte alls mycket och bara sådant som var lite slitet.

I fredags åt vi ute på kvällen med några av de vi arbetat ihop med. Var hur trevligt som helst! Vissa av dom som var med har jag inte umgåtts så mycket med innan, så det var riktigt kul att få prata lite mer med dom (synd bara att det blev i slutet på vår vistelse…). Efter den supertrevliga middagen gick vi bara över gatan till en pub där ett annat större gäng från jobbet redan hade träffats. Det kändes så kul att få en sista kväll ihop med alla och få möjlighet att säga hejdå ordentligt, men jag tror säkerligen att jag kommer komma tillbaka och hälsa på någon gång och när jag sa det så tyckte alla att det lät som en väldigt bra idé.

Vi var några stycken som gick vidare till en klubb för att dansa lite senare på kvällen. Jag och Anna var ute på dansgolvet nästan hela kvällen ihop med en av de äldre männen på jobbet och vi hade så kul. Om ni tänker er Baloo i Djungelboken – där har ni Nicks dansstil (och kroppsbyggnad med för den delen). Var riktigt kul att se reaktionerna från andra killar i vår ålder när dom såg oss dansa ihop med Nick – när vi stod där och sjöng och dansa loss till “Girls just wanna have fun” och “Jitterbug” blandat med “Wake me up” och “Happy”. Vi hade hur kul som helst!!! Riktigt bra avslut på den här praktiken!

Leave a Reply

