Långt bort från comfort zonen i ett soligt Worcester

Har gått ytterligare ett steg utanför min comfort zone den här veckan som varit. Jag har fått börja på nästa steg i mitt projekt inom flygplansindustrin. Jag har börjat ringa runt till företag för att få tag på mejladresser till “rätt” person så att Southco kan skicka inbjudningar till deras monter på en mässa som de ska delta i om några veckor. Det kändes riktigt nervöst i början, och gör fortfarande, men när de första samtalen var gjorda så kändes det bara bättre och bättre. Det känns så bra att ha fått möjligheten att göra en sådan sak och att dessutom ha fått förtroendet att göra det! Jag har blivit en (väldigt bra) erfarenhet rikare. Något som verkligen har stärkt mitt självförtroende!

När jag kommer hem från den här resan kommer det krävas mycket tankekraft för att bara låta allt detta sjunka in som jag varit med om. Det finns mycket som jag ska vara stolt över och jag måste höja min ribba för hur mycket jag faktiskt klarar av. Jag ser ljust på min framtid – för nu har jag en helt annan målmedvetenhet än jag hade innan jag började det här äventyret! Det ska bli spännande och se vad framtiden för med sig.

Helgen har innehållit mycket plugg, men också lite annat kul. För det första så har det varit HUR varmt och skönt som helst. Idag, söndag, har det varit runt 20-21 grader varmt och jag har suttit ute i linne och kunnat njuta i solen. Sedan har jag även fixat mitt hår – färgat det och klippt det lite. Riktigt skönt att fått bli ompysslad lite, med en ryggmassage i stolen samtidigt som man fick sköljt ur färgen ur håret – me like. Sedan i går kväll, lördag, hade jag en dejt med Andreas över Skype – en riktigt dejt alltså. Vi satt och åt (på var sitt håll) och bara pratade och hade det mysigt. Hade ju helst av allt suttit mittemot honom på riktigt, men man får vara nöjd med att man kan lösa det på det här sättet i alla fall!  Nu är det ju bara tre veckor kvar och sedan är jag hemma igen. Ska faktiskt bli riktigt skönt! Känner mig riktigt nöjd med hur den här resan har varit och så otroligt glad över allt jag har varit med om, så nu ska jag se till att njuta allt jag kan av den här sista tiden!!

20140316_131313   20140315_121407   20140315_121412

Leave a Reply

